Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Pssst... z kodem: BLACK24 -15% na produkty marki!
🔥 Sprawdź promocje w dziale WYPRZEDAŻ 🔥
Najczęściej zadawane pytania
Pytanie: Jaki jest czas oczekiwania na wysyłkę towaru?
Odpowiedź: Czas oczekiwania na wysyłkę towaru zależy od jego dostępności. Jeśli produkt jest dostępny na stanie, jesteśmy w stanie wysłać go w ciągu około 24 godzin od momentu złożenia zamówienia. Natomiast w przypadku produktów oznaczonych jako "towar dostępny pod zamówienie", proces ten wymaga nieco więcej czasu. Każdy taki produkt jest przygotowywany specjalnie na zamówienie, co oznacza, że potrzebujemy około 7-10 dni roboczych na jego uszycie i przygotowanie do wysyłki, licząc od momentu otrzymania płatności.
****
Pytanie: W jaki sposób można dokonać zwrotu towaru?
Odpowiedź: Aby dokonać zwrotu, należy wypełnić formularz odstąpienia od umowy (dołączony do maila potwierdzającego zamówienie) i wysłać go w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy. Formularz można umieścić w paczce ze zwracanym towarem lub przesłać elektronicznie. Istnieje możliwość zgłoszenia zwrotu bezpośrednio przez formularz wysłany w mailu z numerem śledzenia.
Towar należy odpowiednio zabezpieczyć i odesłać na adres:
Kraina Tuptusia Aleksandra Macura
ul. Kozia 3/27
43-300 Bielsko-Biała
Klient pokrywa koszty przesyłki zwrotnej. Nie akceptujemy przesyłek za pobraniem. Zwrot środków, wraz z kosztami dostawy (bez kosztów zwrotu), następuje szybciej niż 14 dni od otrzymania towaru.
****
Pytanie: Czy można dokonać wymiany towaru?
Odpowiedź: Aby wymienić towar, najpierw dokonaj jego zwrotu, a potem zrealizuj nowe zamówienie na pożądany produkt.
****
Pytanie: Czy sami szyjecie produkty?
Odpowiedź: Tak, wszystkie nasze produkty są szyte w naszej lokalnej pracowni.
****
Pytanie: W jaki sposób prać produkty?
Odpowiedź: Aby zachować właściwości i wygląd produktów jak najdłużej, zalecamy pranie ręczne lub w pralce, ale przy niskich obrotach i niskich temperaturach. W przypadku trudności z usunięciem zapachu moczu, polecamy użycie octu podczas prania. Nie polecamy suszenia przy użyciu szuszarek bębnowych.
****
Pytanie: Gdzie mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?
Odpowiedź: Status zamówienia można śledzić poprzez link do strony zamówienia, który znajduje się w mailu potwierdzającym jego wpłynięcie. Na tej stronie dostępne są informacje o stanie zamówienia, danych do wysyłki, opcje opłacenia zamówienia oraz możliwość pobrania formularza zwrotu.
****
Pytanie: Czy zwierzę może uszkodzić produkt?
Odpowiedź: Nasze produkty są zaprojektowane z myślą o bezpieczeństwie i wygodzie zwierząt. Używamy tkanin bez szkodliwych substancji (zgodnie z Rozporządzeniem UE REACH) i materiałów, które są bezpieczne dla zwierząt, są oddychające (minimalizują ryzyko chorób grzybicznych) oraz miękkie i dopasowujące się do ciała zwierzęcia.
PAMIĘTAJ proszę, że żadne tkaniny nie są zębo-odporne. Tkaniny, które mogą przetrwać zęby gryzoni i królików nie nadają się do szycia legowisk i domków - ponieważ są twarde i zwierzę nie będzie chciało z nich korzystać, są nieoddychające - co może powodować odparzenia, mogą być farbowane niebezpiecznymi substancjami
****