• Dostawa

DOSTAWA:

Dostawę towarów wykonujemy za pośrednictwem firm kurierskich Inpost, Orlen Paczka oraz DPD. Oferujemy wygodną dostawę do paczkomatów oraz wysyłkę kurierską.

Musisz pilnie wytuptać z domu? Sprawdź, co możesz zrobić:

DPD

W przypadku braku możliwości odbioru przesyłki bezpośrednio od kuriera – z dostawą pod adres, istnieje możliwość doręczenia jej do wybranego przez Ciebie punktu odbioru DPD PICK UP (dotyczy paczek o wadze rzeczywistej do 20 kg).



Punkty Odbioru DPD PICK UP możecie Państwo odnaleźć na stronie:

https://www.dpd.com/pl/pl/dpd-pickup/znajdz-punkt-pickup/
lub
https://www.dpd.com/pl/pl/dpd-pickup/

Inpost

Istnieje możliwość przekierowania paczki kurierskiej do automatu Paczkomat lub na inny adres, więcej informacji znajdziesz na stronie:
https://inpost.pl/pomoc-co-jest-dynamiczne-przekierowanie-paczek-kurierskich

Czas wysyłki:

Towar staramy się wysyłać w jak najszybszym czasie, zazwyczaj wytupta z naszego magazynu w mniej niż 24h. W szczególnych przypadkach wynikających z dużej ilości zamówień lub problemów technicznych wysyłka może się opóźnić, każdorazowo o tym fakcie poinformujemy klientów.

W przypadków towarów z dostępnością "Towar dostępny pod zamówienie - czas realizacji do 7 dni." lub szytych pod indywidualne zamówienie, czas realizacji zamówienia wynosi około 7 dni roboczych. 

Czas dostawy:

Czas dostawy wynosi zazwyczaj 1-2 dni roboczych. W okresach świątecznych czas dostawy może ulec wydłużeniu.

Koszt dostawy:

Darmowa dostawa obowiązuje przy zakupie za minimum 199 zł. Przy wyborze przesyłki pobraniowej koszt wyniesie 5 zł (koszt usługi pobraniowej).


Moja paczka przytuptała uszkodzona, co mogę z tym zrobić?

Po pierwsze nie panikuj. Uszkodzenia w transporcie się zdarzają. W takim przypadku spisz protokół szkody wraz z kurierem lub na stronie firmy kurierskiej, a następnie skontaktuj się z nami. W wiadomości umieść zdjęcia uszkodzonych towarów. Wszelka zawartość, oryginalne kartony wysyłkowe i opakowania powinny być dostępne i przechowywane aż do momentu otrzymania informacji o decyzji reklamacyjnej - ułatwi to nam późniejsze dochodzenie rozszeń od firmy kurierskiej.

Przytuptała do mnie paczka z niezgodną zawartością, co robić?

Błędy w pakowaniu zdarzają się nam niezwykle rzadko, ale nawet najlepsi czasami popełniają błędy. Paczuchy pakujemy pod okiem kamery, więc łatwo możemy zweryfikować co się niedobrego podziało. Jeżeli otrzymałeś niewłaściwe zamówienie skontaktuj się z nami. Przygotuj też zdjęcia otrzymanych przedmiotów. Twoją sprawą zajmiemy się w trybie ultra pilnym i ustalimy najlepszy sposób rozwiązania problemu.