Pssst... kup wybrane produkty nawet 30% taniej! Promocja trwa jeszcze przez:  Timer
Wyprzedaż w dziele DLA WŁAŚCICIELA

Dostawa

DOSTAWA:

Dostawę towarów wykonujemy za pośrednictwem firm kurierskich: Inpost, Orlen Paczka oraz Pocztex. Oferujemy wygodną dostawę do automatów paczkowych oraz wysyłkę kurierską.

Musisz pilnie wytuptać z domu? Sprawdź, co możesz zrobić:

Inpost

Istnieje możliwość przekierowania paczki kurierskiej do automatu Paczkomat lub na inny adres, więcej informacji znajdziesz na stronie:
https://inpost.pl/pomoc-co-jest-dynamiczne-przekierowanie-paczek-kurierskich

Czas wysyłki:

Towar staramy się wysyłać w jak najszybszym czasie, zazwyczaj wytupta z naszego magazynu w mniej niż 2 dni robocze. W szczególnych przypadkach wynikających z dużej ilości zamówień lub problemów technicznych wysyłka może się opóźnić, każdorazowo o tym fakcie poinformujemy klientów.

W przypadków towarów z dostępnością "Towar dostępny pod zamówienie - czas realizacji do 7 dni." lub szytych pod indywidualne zamówienie, czas realizacji zamówienia wynosi około 7-10 dni roboczych. 

Czas dostawy:

Czas dostawy wynosi zazwyczaj 1-2 dni roboczych. W okresach świątecznych czas dostawy może ulec wydłużeniu.

Koszt dostawy:

Darmowa dostawa obowiązuje przy zakupie za minimum 199 zł. Przy wyborze przesyłki pobraniowej koszt wyniesie 5 zł (koszt usługi pobraniowej).


Moja paczka przytuptała uszkodzona, co mogę z tym zrobić?

Po pierwsze nie panikuj. Uszkodzenia w transporcie się zdarzają. W takim przypadku spisz protokół szkody wraz z kurierem lub na stronie firmy kurierskiej, a następnie skontaktuj się z nami. W wiadomości umieść zdjęcia uszkodzonych towarów. Wszelka zawartość, oryginalne kartony wysyłkowe i opakowania powinny być dostępne i przechowywane aż do momentu otrzymania informacji o decyzji reklamacyjnej - ułatwi to nam późniejsze dochodzenie rozszeń od firmy kurierskiej.

Przytuptała do mnie paczka z niezgodną zawartością, co robić?

Błędy w pakowaniu zdarzają się nam niezwykle rzadko, ale nawet najlepsi czasami popełniają błędy. Paczuchy pakujemy pod okiem kamery, więc łatwo możemy zweryfikować co się niedobrego podziało. Jeżeli otrzymałeś niewłaściwe zamówienie skontaktuj się z nami. Przygotuj też zdjęcia otrzymanych przedmiotów. Twoją sprawą zajmiemy się w trybie ultra pilnym i ustalimy najlepszy sposób rozwiązania problemu.